onsdag 19 mars 2014

arton meter

Dagens finaste är att hämta liten på dagis och få höra jag älskar dig mamma, 18 meter älskar jag dig och titta, jag har byggt den här uppfinningen speciellt till dig!

I mjuka klossar hade han byggt en massa torn som kunde skjuta upp fåglarna till himmeln på ett magiskt sätt. Ingen brist på fantasin där eller hur?! Widar mäter allt i meter och 18 är hans favorit tal så när han älskar nån/nåt 18 m, då är det mycket!

Men det skönaste är att få en go kram av små smala armar som lindar sig om min hals som kärleken lindar sig runt mitt hjärta. Särskilt en grå och menlös dag som idag. Inte har det hänt nåt, det är bara genomgrått ute och inne och då, sådana dagar är liten ett alldeles eget ljus som lyser extra starkt. Omöjligt att tänka sig en värld utan honom!
älskade vildungen min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar