torsdag 20 mars 2014

shit alltså

Slölyssnar på morgonpasset och får höra att hjärnceller dör av sömnbrist....och att de ALDRIG kommer tillbaka...inte underligt att jag känner mig trög ibland...shit alltså, jag är ju körd!

Seriös sömnbrist sedan 9 års ålder och snittar 3-5 tim per natt om jag har en bra natt...Eller vad sägs om förra veckans snitt, 21 tim sömn på en vecka samtidigt som jag jobbat heltid....

Trista nyheter för mina  hjärnceller alltså....funderar på att börja odla egna hjärnceller och tillföra på något vis...Kanske kan få Widar att uppfinna något, han tänker ju rätt mycket out of the box....eller så får jag leva med att bli trögare och trögare i tanken....
inte mycket liv i min hjärna då antar jag...särskilt som depressioner och hjärnskakning
vilket jag haft flera gånger också dödar hjärnceller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar