onsdag 26 mars 2014

sjuk

Jobbat hela dagen med tillväxande förkylning och migränbrus. Åkte till silverlerakursen och mådde inget bättre. Skapade två ringar och ett hängsmycke och gjorde två grejer till som jag får bränna nästa vecka. Materialet är verkligen kul att jobba med och man kan skapa allt möjligt.

Men idag orkade jag inte bli glad över det. Gick på treo för att orka och sedan var det bara att ta spårvagnen hem till soffan, alvedon, näsdroppar och näsdukar och lite migränmedicin för det har varit lite väl nära ett seriöst anfall idag. En allmän skitdag med glömd låstagg och glömd jobbtelefon och i den stilen har det fortsatt. Har bara varit asjobbigt med allting.

Trots solen känns det som jag försöker släpa mig fram i en gråmörk smet och jag orkar inte försöka gå mer. Men det går väl över, är ju sjuk och har eländet, det främjar ju inte någons mående. Lägg därtill sömnlöshet och att all koncentration och kraft går det att fungera på dagarna. Plussa på med lite febersvallningar och halsont och där hittar ni mig...very happy NOT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar