söndag 6 april 2014

Ridning och lekpark

 I lördags innan jag drog till jobbet så red jag lektion och hade sällskap av Anna, Livia, Widar och Matte. De hann hänga lite i stallet, kolla när jag kämpade med en av stallets trögaste krakar och hann testa lekparken som ligger nära stallet.
Widar fotade en glad Livia i cafeterian, en Livia som ville rida!

under framridningen

Livia och Widar på läktaren

jag och Lyrik
Min lektion gick bättre än sist och jag kunde få Lyrik på tygeln i alla tre gångarterna mm. Men ja, sitsen lämnar en del övrigt att önska och med väst och två tröjor, det var rätt rått ute, så ser man rätt stor ut. Men även om det är spagettiben när jag kliver av och allergin gör sig påmind så finns det inget roligare sätt att börja helgen på! älskar att rida!
Lite galopp

Livan och Anna hälsar på en av privathästarna
 
gungor fanns det på lekplatsen

ungarna älskar att gunga högt

widar har jättestarka armar

och kan gunga loss ordentligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar