torsdag 15 maj 2014

Glassigt


glassigt
Jobbat idag och helt i friskt skick var jag nog inte för jag orkade knappt gå kilometern från Svingeln till Tillfället. Men det var skönt att vara tillbaka på jobbet och fokusera på nåt annat. Trivs gott med folket jag jobbar med och det är ju en klar fördel. I eftermiddags blev det dessutom en gemensam paus så hela gänget tog en glass vid Triumfglass och satt i solen en stund.

På det hela en bra dag med bra klientsamtal och schysst snack med kollegorna och dessutom kom Matte hem i tid och hann hämta Widar. Det gav mig en stund att dammsuga av lägenheten innan de kom hem. Tar rätt mycket längre tid om Widar ska vara med och städa och ibland vill man bara svischa över allt så det blir klart och dammråttorna dör en snabb död.

Ute är det soligt och varmt och det sägs att det ska hålla i sig över helgen! Hoppas det. Har två hopplektioner på lördag och en hoppträning på söndag som jag ser fram emot helt galet mycket. Sedan ska Widar springa mini Göteborgsvarvet så det lär bli en intensiv helg!
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar