lördag 31 maj 2014

go morgon

Lördag morgon och efter minimalt med sömn hoppar jag över dagens teorilektion. Slappar med familjen fram till jag åker till jobbet strax innan två. Jobbar på fältet fram till ett i natt och det lär bli ett kul pass då vi bland annat ska medverka på West pride som pågår i helgen just nu.

Är rätt trött och egentligen skulle jag gärna vara kvar hemma i dag och sy och greja lite. Men arbetspassen på lördagar brukar bli både intressanta och kul så det blir nog bra när vi kommit igång. Widar har redan en plan och undrar när jag ska åka till jobbet så han och pappa kan börja snickra och laga korvstroganoff...mamman är inte saknad inte....;)

Ute ser det ut som om det ska börja regna när som helst, men jag hoppas att det klarnar upp!
Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar