måndag 12 maj 2014

sjuk

Mår riktigt pissdåligt. Frossade och svettades genom natten och i morse var det bara att ställa in dagens jobb. Såg halvdöd ut i badrumsspegeln när jag plockade fram alvedon och annat. Har legat med ashuvudvärk, yrsel, rosslig hals och ett konstant illamående.

Har än så länge sluppit kräkan, men så har jag ju inte fixat att äta heller. Inte enes orkat kolla allt på datorn som jag brukat utan legat i soffan med tjocka fleecefilten medan tv:n varit på stundtals. Hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon för det här är ju heltrist. Dessutom ska Matte bort på jobb i några dagar och då vill jag inte att jag och Widar är sjuka. När man är själv med allt så vill man bara att allt ska flyta på liksom.

Finns inget kul att säga om den här dagen så jag avslutar här.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar