söndag 18 maj 2014

söndag med minivarv och ridning på schemat

En stor gäsp kan sammanfatta känslan. Genomtrött, gick inte att somna förrän framåt fyra och strax efter sju vaknade Widar. Försöker piggna till framför Nyhetsmorgon samtidigt som jag försöker få Widar att man inte får spika med hammaren förrän efter klockan tio.Han vill helst gå loss med alla sina verktyg i sitt rum direkt när han vaknar , men då får både vi och grannarna bryt.

Behöver piggna till för vid elva ska liten och farmor springa mini göteborgsvarvet i slottsskogen och sedan ska jag vara i stallet halv ett för att göra i ordning hästen och bygga banan som vi ska träna på. Sedan hade jag tänkt att vi skulle ta en sväng på Liseberg ikväll, men nu visar de regn och åska på väderprognosen för kvällen...Det ingick inte i min plan kan jag säga.

Sedan ska jag nog göra allt för att försöka sova hela natten så att man kan ta sig an veckan som kommer. Ni får ha det kul denna söndag i maj!
fullt ös brukar det vara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar