lördag 24 maj 2014

Undenäskväll

En kväll i Undenäs  avnjuts bäst med goa vänner och ett och ett annat sällskapsspel. Ikväll blir det bland annat TP och kampen är hård. Dessvärre tycks jag inte vinna då resten av gänget får alldeles för enkla frågor i min mening... För det kan ju på intet sätt bero på att jag har bristande kunskaper eller hur? ;)

Är galet trött, har haft något knas i dag med plötslig superhuvudvärk och trötthet så till den grad att jag sovit en del på dagen och inte varit världens mest sällskapliga varelse. Viljan finns där, är ju med människor som jag tycker om, men orken finns där inte alls. Vill helst bara försvinna under en filt med något som tar mig bort härifrån, men så funkar det inte. Bara att försöka vänta ut en vändning. Som jag väntat på i en evighet typ.

Huvudvärken är delvis kvar och det gör livet lite jobbigare. Men vi ska sova här i natt och imorgon drar vi hem då jag ska gå på Jollyrooms bloggevent på eftermiddagen. Sedan ska vi gå och rösta och det känns helt ok att jag bestämt var jag ska lägga min röst. Att inte gå att rösta finns inte på kartan, man måste göra det för att försöka hindra att SD tar sig fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar