onsdag 3 december 2014

Mitt i vabben ser jag fram emot bio och middag

bild från SF
Vabbar idag igen och litenhar fortfarande feber och nu alltmer hosta som vanligt. Men han är förvånansvärt pigg ändå, stundtals även alvedonöverpigg. Vi har både trevligt och asjobbigt, men det är ändå ok. Vad som inte är lika kul är ju min råångest som bara växt sedan igår och som gör allt till en pärs. Klart att det påverkas av tröttheten och de senaste nästterna brist på sömn då Widar vaknat av febern och förkylningen. 

Ser fram emot ikväll, blir middag på Vapiano med Linda och så ska vi se Roy Anderssons film "En duva satt på en gren och funderade på tillvaron" som antingen lär vara bra eller skitdålig. Tvivlar på att det skulle vara en mitt emellan film liksom. Så det blir kul! Fokus på det när man bara vill lipa av allt dumt. Har kollat igenom menyn på Vapiano och attans vad mycket gott de har!
kommer bli svårt att välja

1 kommentar:

  1. Åh Vapiano är jag så nyfiken på. Hoppas det smakar! Det låter som en toppen kväll!=)

    SvaraRadera