tisdag 14 april 2015

några hoppbilder

jag och Lyrik i förklassen 90 cm där vi tyvärr fick ett nedslag
Har inte riktigt ork att skriva om helgens underbara hoppträning och tävling ikväll då jag haft en milt sagt tung dag på jobbet och måendet är rätt dåligt. Men de här tre bilderna håller liv i känslan från tävlingen i söndags då jag och Lyran hade skitkul och Storås lag kom på en hedrande sjätteplats!

Betänk då att både hästar och ryttare var helt nya i tävlingssammanhang och alla hinder vi kom över var bonus. Vi var sjukt nöjda när vi åkte hem. Jag morrade dock en del då jag var snubblande nära en placering individuellt, men men man kan inte få allt. Nu laddar vi om till nästa omgång! Längtar redan!!!

För övrigt är måendet helt åt skogen och jag kämpar med att klara av jobb och att funka hemma. Får kärlek av Matte och Widar samtidigt som jag svär över att få en läkartid 4 maj....jag hade behövt den igår typ...Känner dessutom hur Widars förkylning nog attackerar min hals...orkar inte bli sjuk dessutom!

på framhoppningen innan lagklassen


lagklassen var på 90 cm med inverkansbedömning, vi nollade!
Bilderna är fotade av bästa Anna Jorhage som är grymt duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar