söndag 3 maj 2015

...

förmiddagen med Lyrik, vår, sol och allt
Har haft en väldigt fin dag med en förmiddag i stallet och en eftermiddag med Widar och Matte i Botaniska trädgården. Allt sånt som ska ge energi, go feeling och lite lugn i själen, för så har det ändå känts mestadels i stunden. Borde sålunda kunna må fint och gå och lägga mig och somna. Istället har jag så mycket ångest att jag får yrsel, bra va? Jävligt bra, tack för det liksom. All skit, negativitet och ångest smashar en i huvudet så att hela världen rycks undan och mörkret väller in. Kan inte andas, kan inte tänka, kan inte sova och jag behöver verkligen sova. Varför i hela friden kan jag inte bara få ha lite lugn och ro i själen så jag orkar vidare?
eftermiddagen i botaniska med Matte och Widar
Widar visar koncentrerat sitt monster (trädgrenen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar