söndag 31 maj 2015

Fint fleecetäcke, kanske blir ett köp!

Horse guard fleecetäcke 399 kr
finns hos Gustvall ridsport
Det här skitfina tävlings och transporttäcket är jag sugen på att köpa till Lyrik! Han skulle vara sååå fin i det och med tanke på färgen så kan jag använda det till en annan häst på sikt. Drömmen är såklart en egen häst, men där är jag inte alls idag. Det handlar om pengar, tid och att jag även är allergisk även om jag har förvånansvärt bra styrsel på allergin med hjälp av mediciner, kläder och tekniker. Troligare är att jag blir modig nog att våga mig på att söka en medryttarhäst på sikt, men jag håller till på Storås ett bra tag till. trivs så fint där och hoppas på att få fortsätta träna och tävla älskade Lyrik, min egna lilla surmört!Rackarns knashäst försökte både bita och sparka mig i morse, han var på uruselt humör till vi kom igång i ridningen, då blev han en liten going!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar