onsdag 27 maj 2015

försök att sova med sladdar och remmar

sladdar remmar och annat
Ja, men vad bra det här gick då, NOT....Tänkte lagt upp bilder på mig i full mundering, men det ser så sjukt ut så det skippar jag. Tänk själva att sova med en apparat fastspänd på magen, en mätare i rem under armarna och en över midjan/naveln.

Lägg sedan till en mätare i lång sladd på fingret och sedan plastslängar i näsan och med allt detta ska du sedan sova GOTT....öh hade jag sömnproblem innan så blev de ju inte bättre i natt. Men jag hoppas att de får ut lite data ur det hela iallafall så jag slipper göra om det.

Efter gårdagens episode där mitt blodtryck blev en grej igen så har jag vilat. Hela kvällen igår och hela morgonen nu istället för att åka till jobbet och sedan sjukhuset och jobbet igen.

Fick en akuttid till blodtrycksläkaren också då gårdagens övertryck slog rekord och undertrycket inte var långt efter och jag nära nog blev inlagd. Borde tydligen vara knockad, men jag känner mig ungefär som vanligt, bara väldigt trött och en massa huvudvärk. Antar att det blir en medicinjustering idag. Sedan ska jag hänga på personaldagen på jobbet, men kommer inta den lugnaste rollen av alla.

fingerpryl
Ska snart åka till sjukhuset för att hinna med allt och förhoppningsvis kommer trycket lugnat ner sig lite och jag får veta en massa bra om sömnen! Även om jag inte blir lika stressad som personalen på avdelningen över trycket, så blev jag skraj igår. Trycket har ju ändå varit hyggligt om än alldeles för högt, men inte så här igen liksom...


allt det här joxet sover man med....eller typ sover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar