lördag 9 maj 2015

lördagsjobb

Ska snart till stallet vilket ska bli kul! Men är vansinnigt trött och har seriös migränfeeling. Har laddat med medicinintag, men det kommer bli kämpigt idag. Ska ta spårvagn och gå istället för bilen idag och sedan är det ridning, hästtvätt, fläta häst, putsa alla saker, göra irdning transporten, packa foder och alla saker innan jag kan åka hem ikväll. Någonstans däriemellan ska jag försöka få ordning på huvudvärken och min eländiga axel samt försöka hantera nervosisteten.

Kommer bli svårt att sova i natt, blir så vansinnigt nervös och stressad trots att det egentligen inte finns något att stressa sig över för det blir ju som det blir. Ser tyvärr att det ska komma regn imorgon på förmiddagen när vi är igång och framhoppningen är ute så det är ju milt sagt lite jobbigt. Men det blir skönt att komma till stallet och Lyrik och få hänga med goa träningskompisar. Min söta IBS-mage har dock bestämt sig för att bråka sedan ett par dagar och jag försöker få ordning på den för jag kan inte ha magbryt och nervosistet samtidigt på en tävlingsdag. Nåja, det ska väl reda sig tror jag, om jag blir lite mindre nervös typ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar