torsdag 4 juni 2015

Pay and Jump 150419 Beatrice på Lyrik 90 cm


Försöker peppa mig själv lite inför helgens final i Bohuscupen genom att kolla på de senaste pay &jumpfilmerna och tävlingsfilerna. Ser ju att vi kan ju hoppa rundorna även om vi har mycket att jobba på, men självförtroendet och känslan är ju så låga att jag blir alldeles trött på mig själv. Vill så gärna fixa det på ett bra sätt, men hjärnspökena är absurt stora. Ändå hade vi ju en bra feeling på träningen i tisdags, vi kan ju, men varför kan jag då inte bara känna det?

Det här är förrförra pay &jumpen där vi dubbelnollade vilket vi klarade senaste gången också och på några av tävlingsrundorna. Borde kunna vila lite i det, men icke. Lägg till det en seriös dos nervositet och man kan undra vad jag håller på med?? Samtidigt så vet jag ju att jag kommer tycka att det är kul, för det är ju kul och det är ridning på älskade lyran och det räcker egentligen! Att jag sedan måste jobba på sitsen, hjälperna, rytm och sånt, ja det är ju det jag tränar för! Nåja, peppen pågår och på söndag får vi se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar