torsdag 3 mars 2016

Mindre kul dag

Ingen bra dag idag. Var ledig i och med att jag jobbar fre-sön och hade tänkt göra en massa. 

Men vaknade asförkyld, pms-ig och med ett mående långt ner i mörkret. Matte fick lämna liten och jag släpade mig till ett av mina ständiga vårdbesök innan jag släpade mig hem och la mig på soffan med ångest upp över öronen. Fick inte gjort nåt vettigt på hela dan, snuvig och less hämtade jag liten på em. Han var iallafall glad min lilla busunge! 

Vill inte gå in i en skräpperiod, den ligger ju och skvalpar under ytan och jag orkar inte hålla på att drunkna i den skiten. Står i en massa beslut och det frestar på. Lägg till en portion sömnlöshet, ångest och osäkerhet så blir det ju en fantastisk krydda i livet, NOT. Vi får väl se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar